tisdag, februari 10, 2009

I skolan!

Sitter just nu i skolan. På Roberts konto. Mitt funkar inte eller nåt, vet inte. Tänkte jag skulle haffa tag i nån manager när jag är här. Misstänker att en kanske sitter bakom mig... o_O Vi har i alla fall skrivit labbrapport. Och bestämt att vi ska luncha på fredag. Har två gratiskuponger på Kårallens matsal, så tänkte bjuda honom som tack för all hjälp och för att han är en god vän :) Vi ska på date helt enkelt ;p Våra val står mellan tacos och "Hjärtlig gryta", det är ju trots allt dan före Alla Hjärtans dag.

I övrigt väntar jag just nu på att Emme ska bli klar med sitt möte så att vi kan få gå på våran lunchdate. Den blev flyttad till 13, så jag håller på och hungrar ihjäl i skrivande stund! Så det blir inte mycket pluggande gjort med nada energi i hjärnan. Och sen har jag min lilla shoppingrunda... Kanske blir en heldag i den stora staden ändå, vi får se. Jag vill ju bara hem och sova, är jättetrött och har huvudvärk (förmodligen för att jag är hungrig). Kom knappt upp ur sängen imorse, det var sjukt. Till råga på allt var det snorhalt ute, och jag med min isfobi höll på att missa bussen!

Hoppas morgondagen är bättre. Då ska jag träna också. Hoppas det är ett bättre pass än igår, för det var inte roligt nånstans. Förutom den hemska instruktören så var det en som stod brevid mig som för det första stank när hon dök upp och dessutom... ja, avlade luktande gaser under större delen av passet. Rena rama plågopasset!!! Det var skönt att komma därifrån.

Inga kommentarer: