tisdag, februari 10, 2009

Lite nya tankebanor?

Fast ganska lika mina tidigare... Jo, under lunchdaten med Emelie påpekade hon att Michael skulle ju kunna komma hit direkt efter att uppehållstillståndet har blivit beviljat, och förhoppningsvis då att han kan åka hit själv. Det skulle spara mig typ... 40 000 eller mer! o_O Så, nu tänkte jag föreslå det nästa gång Michael och jag pratar, för i så fall skulle han förmodligen kunna vara här i september, oktober redan! Och det är mycket bättre än januari. MYCKET bättre. Eller, så drar jag ner dit själv. Och bosätter mig där. I värmen. Utan all denna kyla och IS. I alla fall, har ju tänkt på det själv också, men har väl inte direkt sett det som ett val, och när jag gjorde det så hade jag ändå i tankarna att han skulle vara här runt jul...

Aja, vi får se hur det går när vi pratar om det. Han har ju som sagt aldrig flugit förut! Stackarn... tänkte ju vara där med/för honom, att vara själv första gången man flyger är nog inte så kul. Det var inte ens speciellt kul när jag åkte själv, och då hade ju jag flugit förut. Fast, jag var nog mest trött. Och ville komma fram. Och såg INTE fram emot alla långa väntetider emellan flighterna.

Inga kommentarer: