onsdag, februari 11, 2009

Bad day

Idag mår jag inte bra. Magen mår bättre, men huvudet... känns fortfarande... borta. Gick upp för att äta frukost, och sen gick jag och la mig men hade så svårt att somna för att jag stressade upp mig över allt jag skulle missa i skolan idag... :S Och när jag väl lyckats somna så ringer en telefonförsäljare! Ignorera det går inte, för det låter som 14 000 brandlarm här hemma när det ringer. Och sen tog det givetvis ett tag för mig att somna igen. Sov sen till ett, gick upp och åt lunch, och nu vill jag sova igen. Sitter och funderar på om det är en så bra idé, kanske inte somnar ikväll då... Å andra sidan hade jag riktigt trevliga Michael-drömmar när jag sov! ;) Ska försöka få tag på honom den här veckan och se hur det går med passet och alla andra dokument.

Inga kommentarer: