måndag, februari 16, 2009

Idag var en mycket bättre dag

Okej, jag stannade visserligen hemma idag igen, för febern kom tillbaka igår. Misstänker det kan delvis bero på att jag lämnade huset i lördags, men trodde jag mådde bra! Uppenbarligen inte... Så jag tog idag också för att vara säker på att jag mådde bra. Och det har väl varit helt okej. Imorrn måste jag till skolan, har missat otroligt mycket och har dessutom en obligatorisk labb!

Till saken: har pratat med Michael idag, och smsat fram och tillbaka (den här helgen har varit VÄLDIGT dyr i SMS-kostnader till älsklingen...) om än det ena och än det andra. Var sen nere, efter ett snack med en dam på ambassaden i Stockholm – för första gången på svenska! – på Western Union och skickade iväg pengar för avgifter för ansökan och en massa andra dokument som han måste betala för, för att få hämta ut. Helt sjukt. Först måste han också betala för att få stå i kö! o_O Skumt. Men allt är bra mellan oss, var så sjukt upprörd igår!

Och nu tänkte jag packa inför imorrn, så jag slipper stressa så mycket imorrn bitti. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog få springa till bussen i alla fall...!

Inga kommentarer: