fredag, februari 20, 2009

Barnnamn

Jag vet, jag är galen som tänker på sånt innan Michael ens kommit hit. Men vi pratar om barn ganska ofta, och att skaffa oss en liten bebis (ett riktigt kärleksbarn!) :) Så det går ju inte att INTE tänka på barnnamn. Och på sistone har jag faktiskt börjat gilla Molly. Jag gillade det inte förut, men av någon anledning har jag tydligen ändrat mig. Gillar tanken på att ha samma begynnelsebokstav i både för- och efternamnet. Precis som både jag och Michael har. Men det skulle ju se lite löjligt ut om alla barnen hette nåt på M. Fast, jag har ju en liten lista på M-namn också. Eller, ja, de har ju inte en separat lista. Förresten, jag antar att jag måste ta bort Rebecca nu, Sarah? ;p Jag har massvis av andra fina namn, det är bara bra om ni tar ett av dem så jag kan få rensa lite ^_^ Eller, nu såg jag ju att den hade redan flyttats bort. Oh well, the never-ending list.... o_O

Inga kommentarer: