tisdag, februari 03, 2009

Idag har jag varit duktig!

Jag har tränat! Step blev det. Och så ska jag träna step igen på torsdag, än en gång med Matildorna :D Frågan är om jag ska åka hem emellan då, så jag slipper ta med mig både övernattningssaker OCH träningssaker på torsdagen. Utöver mina vanliga skolgrejer... Det blir lite väl mycket och lite väl tungt. Får nog bli så. Ska prata med Matildorna imorrn, det är ju där jag ska sova! ^_^

Och så kom jag hem, pratade med Michael. Det var ett mycket långt och trevligt samtal – men så jobbigt att inte få den FYSISKA delen!!! ;p Haha, oj, det där kunde misstolkas, det var inte SÅ jag menade. Ja, hrm, vi pratade om alla grejer han måste fixa för att ansöka om uppehållstillståndet, och han är ledig på torsdag så han ska fixa en del grejer då. Och jag ska skicka pengar så han kan fixa pass bland annat. Åh, jag saknar honom så! Älskar att höra honom skratta, och det gjorde vi mycket. Bland annat när det höll på att bli missförstånd när det gäller när saker och ting ska ske, eftersom det är onsdag där nu, men här är det fortfarande bara tisdag :)

Och så fick jag svar på det där med att sluta på jobbet. Först sa han att det var en hemlighet, men så lät det tydligen som om han hade fått höra av en kusin att det eventuellt skulle bli en tjänst ledig där han jobbar. Och jag vet ju att Michael inte längre är så förtjust i sitt nuvarande jobb, som jag har fattat i alla fall. Fast å andra sidan är det nog bättre än många andra jobb – han har i alla fall ett jobb!

Aja, nu ska jag ner och tvätta lite, hänga upp tvätt och... sen lägga mig! Jag är svintrött!

Inga kommentarer: