lördag, februari 14, 2009

Alla Hjärtans Dag

Det är alla hjärtans dag. Och för andra året i rad får vi spendera den ifrån varandra. Förhoppningsvis blir det ändring på det till nästa år! Har skickat ett megalångt sms med bland annat en kärleksdikt. Tror dessvärre han jobbar, för ingen svarar när jag ringer.

Oh well, hur ska jag spendera min dag? Ikväll ska jag klä ut mig till vardags-Belle i Skönheten och Odjuret. Jag ska på sittning (middag och mingel, typ), och sen ska jag hem. Kanske blir klart framåt nio, tio? Förhoppningsvis inte så länge, det är min första dag som o-sjuk, var så glad över att känna mig frisk (och inte död och helt borta) imorse! :) Men vi får se hur länge jag orkar vara kvar, det är ju som sagt min första friska dag, och jag kan ju bli trött framåt kvällen. Ska i alla fall ta med kameran och fota ikväll. Det är sagotema, så alla är utklädda! ^_^

Inga kommentarer: