söndag, februari 08, 2009

Bröllopsnattsmaterial?


Köpte denna vackra skapelse i veckan som gick. (Ja, jag gillar rosa :p) Jag ser ju ut som någon i en Pinku-film med denna på! XD Undrar vad Michael skulle säga om jag dök upp i den här? Den skulle nog inte stanna på så värst länge ;p Vi har ju inte bestämt om vi ska gifta oss när jag hämtar honom, och om vi gör det blir det det minsta möjliga bröllopet (typ City Hall och sedan middag med hans närmaste familj ungefär). Men vi måste ju få ha en bröllopsnatt för det! Så den här kanske sparas till dess... :) Vi kommer i så fall ha tre(!!!) bröllop och bröllopsnätter. Jag slår VRs nya bloggare med ett bröllop (han ska ha två). Ett City Hall i Filippinerna, ett stort i Filippinerna och ett mindre i Sverige. Som det ser ut nu. Så som jag skulle vilja ha det. Fast folk har klagat över att de inte kan komma på mitt bröllop om jag har det i Filippinerna (medan andra säger att de inte skulle vilja missa det för allt i hela världen!) – men det är mycket billigare och varmare att ha ett storslaget bröllop i Filippinerna! I Sverige skulle nog min bröllopsklänning gå på vad ett helt filippinskt bröllop skulle kosta. Typ.

Anyway, jag ser fram emot alla mina bröllop och att få spendera resten av mitt liv med min älskling!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att det låter trevligt med bröllop i Filippinerna! Vore superkul att försöka komma då, semester och bröllop på samma gång!

Rosemarie Rosén sa...

:D Blir lika glad varje gång jag hör någon som säger det! Först måste Michael och jag få ihop lite pengar så att vi har råd att ha bröllop överhuvudtaget! Men sen blir det fest! Hoppas ingen är vegetarian bara ;p Fest i Filippinerna = helgrillad gris och massa annat kött!