söndag, februari 01, 2009

Det börjar arta sig!

Har äntligen fått på revärerna!!! *se klockslaget nedan* Nu ska jag bara få på mitt namn och mina... tror det var 27 märken. För att inte ha gjort speciellt mycket är det faktiskt rätt bra gjort av mig. Det kommer nog bli fint till slut :) Men nu ska jag fixa mig iordning för sängen. Kanske stanna uppe en aning till, ska trots allt jobba sent på bingon imorrn, slutar halv tolv. På natten. :S Sen ska jag köra hem mig själv! o_O Pappa ska nämligen upp tidigt på måndag, så jag föreslog att jag kan ta bilen själv. Det är tur att jag inte börjar förrän... ja, det blir väl lunchmötet I guess. Vilket innebär att jag måste ta tiobussen... Om jag orkar, så tänkte jag åka in och plugga. Men det blir väl inget av det heller misstänker jag. Vi får se helt enkelt!

Inga kommentarer: