lördag, december 13, 2008

Mina låååååår!

Började dagen med att skriva tenta i Linjär Algebra. Tror det gick bra, klantade mig på en deluppgift, men om jag har rätt på de andra har jag kanske till och med chansen att få en fyra eller femma! :O Sen väntade jag och Jenny en stund på att tre killar i klassen (Robert, Tomas och Jesper) skulle luciatåg-a med studentkören Röda Arméns Gosskör (RAG). De är toppen! Har haft Ryska nationalsången på hjärnan ända sen dess XD Ska se om jag kan lägga upp lite bilder och videor imorrn från det. Och från min och Jennys lilla snöpromenad mellan Kårallen och Key.

Därefter bar det iväg till Bingohallen för att jobba! Och jag har sååå fruktansvärt ont i låren nu. Slutade tio, sen åkte jag till Lambohov för att hämta upp min lilla far som var på julfest där. Och blev till min förvåning bjuden på mat av värdinnan! (Ja, hon är ju också chef på ett av mina jobb...) På busshållplatsen pratade jag med en äldre herre (han avslöjade att han var 64), jättetrevlig! Synd att vi skulle med olika bussar. (Ser hare ute på vägen genom fönstret i denna stund!!! *skutt, skutt, skutt*)

På bussen till Lambohov ringer en aning förvirrad Evelina. Som tydligen hade träffat någon på tåget eller nåt som var jättelik mig, så hon ville vi skulle se varandra och hade därför ett videosamtal med mig. Men jag hörde inte ett dugg av vad hon sa, så hon skulle ringa mig på "vanligt sätt" istället. Detta var över två timmar sedan, hon har inte ringt än... XD Men jag vet inte riktigt hur hon tyckte vi var lika. Den andra tjejen var till exempel blond. Men enligt Evelina pratar vi lika mycket! Definition på lika någon? På Evelina lät det ju först som om hon träffat min förlorade enäggstvilling! (om jag nu hade haft en sådan...)

Ja. Men, nu är jag supertrött!!! Ska byta om till nattdräkt (detaljer utelämnas för att inte vara för detaljerad, mwahaha...!) och sen kanske ringa Michael. Ingen aning om vad han har för skift idag, men klockan är typ 8 på morronen där. Och han pratade om att åka till Borbon med pengarna jag skickade. Ska se om han svarar.

Inga kommentarer: