torsdag, december 18, 2008

Countdown: 6 dagar till jul!

Ja, inget gick väl som planerat. Gick visserligen och la mig tidigare än vanligt igår, men jag vaknade ännu senare istället! o_O Hur ska det här gå? Imorse vaknade jag några minuter över åtta, och de nästkommande två dagarna har jag tentor som BÖRJAR åtta... Pappa har lovat att han kan skjutsa in mig :) Han har ju semester nu, den lyckosten! Imorrn kommer dessutom min stora lillebror hem, han ska sova i extrasängen i mitt rum, så... jag kanske borde rensa den från alla grejer? ;p Det är nog mest kläder och papper. Sen är det en lampa också, som jag har fått till jag ska flytta hemifrån, fin är den, men jag har ingenstans att förvara den! Den består till stor del av glas också, så jag kan ju inte lägga den varsomhelst heller... Hittills har den fått bo på extrasängen/i fåtöljen tillsammans med mina kläder. Och alla kartonger jag har är för låga för den... tips nån?

Inga kommentarer: