lördag, december 06, 2008

SOVA! :D

Kom hem för ungefär en timme sen från jobbet. Det var kul, har fått ropa ut i mikrofonen nu och styra datorn lite. De var verkligen imponerade över hur snabbt jag plockade upp det, de tyckte det var som om det inte var en nyanställd som satt vid spakarna! :O Så de var nöjda och jag blev glad :) Men jag är lite väl pigg fortfarande, provade på två nya grejer i kaffeautomaten på jobbet idag, det visade sig vara kaffe/chokladblandningar, båda sorterna. Och jag dricker ju inte kaffe, så jag kanske blev lite pigg...?

Så, helgen... jag ska plugga. Fick veta att min familj ska åka in till Linköping imorrn, bland annat för att handla julklappar. Skulle jag också vilja, men jag har inte råd :( Men OM jag skulle åka, så är det för att Gränden har typ nyinvigning eller nåt (nu ska det heta Leo istället, fuuuult!!!). De började idag (eller, jag menar ju fredag förstås) och det håller på till söndag, och de ska ha en massa artister. Andreas Carlsson och Agnes tror jag var där idag. Vet att Darin ska dit imorrn. Inte varit nåt fan tidigare men gillar faktiskt "Breathing your love".... o_O Aja, jag ska nog försöka sova lite nu.

Oh, måste bara nämna att vi hade vårat sista BUS-möte för året, och det var skitkul! Vi har nog inte garvat så mycket på ett BUS-möte förut! ^_^

Inga kommentarer: