lördag, december 13, 2008

Borta – och hemma igen!

Det är inte klokt vad jag flänger runt. Min farbror fyller år i veckan som kommer, så vi var och firade honom ikväll. Mycket god mat som vanligt! Men jag och mina föräldrar var så trötta så det var inte sant! Och jag är fortfarande trött. Så, jag ska ta och lägga mig snart...

Försökte ju få tag på Michael hela dagen, och precis när jag skulle ta på mig ytterkläderna och åka till min farbror så smsade han att jag kunde ringa om en halvtimme! Vilket var skit, eftersom jag bara kan ringa hemifrån då vi har Telia Utland, så vi har ett mycket billigare minutpris än normalt till Filippinerna. Skrev tillbaka att jag precis skulle åka till min farbror. Tar på mig ytterkläderna, larmar och går ut och ska precis sätta mig i bilen när han smsar: "Ring mig nu!" Den reaktionen brukar jag inte få, speciellt inte när vi pratat ganska nyligen... Så jag föreslog att jag kunde ringa imorrn samma tid istället, men det har han inte svarat på. Vet inte om det gick bra, eller om han bara hade slut på pengar på mobilen, det kostar ju massor för honom att smsa mig. Lilla Michael... Ska bli så kul när han äntligen flyttar hit, och vi kan få leva som ett vanligt/normalt par! Hatar denna tidsskillnad!

Inga kommentarer: