måndag, december 08, 2008

Bäst i helgen

Hade varit ute ur mitt sovrum tidigt på söndagsmorgonen och sen återvänt och av någon anledning (förmodligen trötthet) inte stängt dörren. Så låg jag där i sängen, det var så varmt och skönt, var inte i djupsömn, men inte heller vaken. Så tycker jag att jag hör något eller någon komma in i mitt rum, men jag tror det är inbillning, dörren är ju stängd! Och sen – KABOOM! – så blir jag attackerad!!! Av en hårboll!!! Lilla Caesar (som inte är så liten, speciellt inte när han överraskar en så där) väckte mig. Och vad jag skrek! Mest av förvåning, fattade inte hur han kom in och vad han gjorde där. Men, jag hälsade gomorron (rufsar runt lite i hans päls...), och sen, mission accomplished, så gick han igen. Och jag var vaken. Det var länge sen jag vaknade av att Caesar väcker mig, och det var lika trevligt som vanligt ^_^

Inga kommentarer: