tisdag, december 23, 2008

En lugn dag

Idag har jag tagit det lugnt. Har haft en lång period med tentaplugg och tentor, och jobb, och idag är jag ledig! Så jag har spelat lite tv-spel, det kommer jag inte ihåg när jag spelade senast! Som jag alltid brukar få göra så startar jag om från början för att jag inte kommer ihåg hur långt jag kommit... Och sitter och somnar för att jag är så trött...! Och sen fick jag ett sms från min lilla sötnos, han önskade mig en god jul. Suttit och tänkt på honom hela dan (som vanligt), ska bli så skönt när han flyttar hit så att jag slipper fantisera längre, utan faktiskt kan få spendera varje dag med honom! *drömmer mig bort igen*

Hm, borde kanske fortsätta städa mitt rum, det ser fortfarande ut som värsta bombnedslaget! Det är ju jul snart, kan ju kanske lyckas få det lite fint tills dess...

Inga kommentarer: