onsdag, december 10, 2008

Pigg, kär och glad :)

Kom hem för en timme sen. Jag är förvånansvärt pigg med tanke på att jag pluggat matte hela dagen, fy *******! Fast vi hade lite roligt också, vi ritade bland annat en "Hata matte"-funktion, som är en sin-funktion som beror på... ja, lite olika faktorer. Man hatar matte som mest under tenta-p, och om det går bra så sjunker kurvan rejält och håller sig långt nere, och går det åt helvete, så åker kurvan upp igen till omtenta-p! XD Ja, nu tillämpar vi ju våra egna läsperioder, men det var skitroligt.

Och så pratade jag ju med min lilla sötnos imorse :) Ah, det var så roligt, och så härligt. Jag berättade för Michael om ett par drömmar jag haft den senaste månaden. I den första drömde jag att vi var gifta, jag var gravid och att jag och Michael pratade om vad vi skulle döpa barnet till. I den andra drömde jag att jag höll i två bebisar och att jag räckte över den ena till Michael. Vi är jättelyckliga. Och då inser jag plötsligt att det är tvillingar! :O När jag berättade för Michael så skrattade han bara. Frågade honom vad han skulle vilja döpa barnen till när vi får barn, då sa han att det får jag bestämma. "OK", sa jag i en väldigt positiv och glad ton. "You're excited!" konstaterade han. Och det stämmer ju, jag längtar nåt otroligt till han flyttar hit och jag pluggat klart så vi kan skaffa barn!

Vad pratade vi om mer...? Jo, jag frågade om det var okej att han kanske flyger hit själv och jag möter honom på flygplatsen i Sverige, istället för att jag åker och hämtar honom i Filippinerna, det blir mycket billigare så. Det hade ju varit mycket roligare om jag hade kunnat åka dit och vi kunde fixa allt som behövde fixas innan han kommer hit, hade ju planerat att köpa en del filippinska grejer till vårat hem! Aja, det är inte bestämt än. Först och främst måste han få sitt tillstånd!

Nu ska jag lägga mig, har egentligen mer att skriva om, men min hjärna behöver reboota. Gonatt!

Inga kommentarer: