tisdag, december 09, 2008

En uppåt dag

Det är kul att umgås med klasskompisar! Har verkligen uppskattat mina vänner idag, äta med dem, plugga med dem, prata med dem och skratta med dem! (OK, inte en triad – visst hette det så, fellow IB students??? – men jag skriver inte ett tal...) Har pluggat matte större delen av dagen, förhoppningsvis kan jag klara tentan i Linjär Algebra trots att jag varit så sjuk och deppig den här terminen! Nu är det bara Flervariabeln och Fysiologin kvar att ta itu med. I december. (Har ytterligare 3 omtentor i januari som jag bokat in... :S Dessa för att jag inte klarat den eller för att jag varit sjuk/deppig förra året och sen inte orkat ta itu med det. Och efter det har jag ytterligare ett par!!!)

Robert och jag ska sätta tänderna i Flervariabeln imorrn, mums mums. Och som tack för att Robert hjälper mig och för att han är en riktigt god vän ska jag bjuda på lunch nån dag :) OK, jag råkar faktiskt ha två lunchkuponger :p Och att äta själv är ju inte så kul! Så, vi ska på "date"! ^_^

Hm, ska springa ner och slänga i mig ett par D-vitaminpiller innan jag slänger mig i sängen. De kan ju faktiskt vara mitt recept på framgång så här i höst/vinterdepressionstider! If all else fails, prova vitamintabletter! De jag har är kalciumtabletter med D-vitamin i, ska sväljas hela. Helst i samband med måltid, men jag var ju så duktig(?) och åt kvällsmat i skolan – stannade ända till klockan sex ikväll :O Så eftersom jag visste att jag skulle komma hem sent (pendlar, så är inte hemma förrän 19:40) så tog jag med mig både lunch, kvällsmat och frukt att tugga på däremellan! Ibland är det bra.

Och så måste jag ringa Michael imorrn bitti, se om han kan prata eller inte ( = han jobbar).

PS. Gillar att det svänger uppåt i statistiken igen, var lite orolig att jag tappat läsare ett tag! Men jag ska också försöka bli bättre på att skriva! Vad vill ni se mer utav? Bilder? Vad vill ni läsa mer om? Säg till mig så att jag kan bli bättre! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill läsa mer om Michael och Filippinerna! :)

Anonym sa...

jag vill läsa mer om alllllllllting!!!!