lördag, december 13, 2008

Morgon igen

...men jag vill ju bara sova! Nu har jag varit vaken ett tag, somna om är omöjligt. Men det här med att gå runt och ha sig, det var ingen höjdare för mina ben som tydligen tog mycket stryk efter igår. Får ta det lugnt idag.

Kul att jag fick svar på min fråga om vad ni vill jag ska skriva om! Nu vet jag ju inte vilka det var... Den ena ville veta mer om Michael och Filippinerna, och det skriver jag gärna om! :D Kom gärna med lite mer specifika frågor, så att jag vet vad jag ska skriva, för jag vet ju inte hur mycket ni vet redan, om jag känner er och hur länge ni följt bloggen. Ska jag börja från början eller bara skriva allt som händer i nutid och framtid? Jag ska tänka lite på vad jag ska skriva, men nu ska jag se om jag kan hitta det där tv-spelet som verkar vara spårlöst försvunnet...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, jag har följt din blogg ganska länge, men skulle ändå vilja läsa mer om ert förhållande; varför ni valt Sverige istället för Filippinerna, ska hans barn flytta med, vad tycker du om Filippinerna, känner du dig filippinsk, vad tänker ni om framtiden osv osv... :)