måndag, december 15, 2008

Morgonen var jobbig

Ja, det måste den ha varit, jag lyckades snooza mig igenom hela mobiltimmelarmet, och då ligger ändå mobilen två-tre meter bort från min säng! Kommer ihåg att jag var uppe och tryckte på snooze-knappen och sedan gick och la mig igen – men inte en tanke på att jag kanske borde gå upp!!! o_O Vaknade sedan av att mamma åkte iväg till jobbet strax innan åtta... :S

Idag har jag inte gjort så mycket. Pluggat och ringt min chef på Bingohallen. Vi har bokat in tre dagar nu som jag ska komma och jobba det här året – kanske inte blir mer i år – och sedan ska vi tillsammans se över hur mycket mer jag ska jobba. Hon har tydligen satt att jag ska vara "klar" till den 25e januari – då ska jag tydligen ha mitt riktiga jobbpass!

Annars har jag mest pluggat fysiologi, pratat med klasskamrater och fantiserat om framtiden med Michael :) Oroa dig inte, jag ska svara på frågorna du ställde, men det känns som om varje fråga kommer ta typ ett inlägg (alltså, du kan se fram emot långa svar :p), så det får bli efter mina tentor!

Inga kommentarer: