tisdag, december 02, 2008

Historien upprepar sig

Trodde jag skulle gå i skolan idag, det var inte lika illa igår kväll även om jag inte kunde röra på mig för mycket... men det blev värre imorse igen. :( Blir så ljud- och ljuskänslig. Jag är ganska funktionell i övrigt, men inte utanför hemmet, typ. Bussar låter mycket. Universitetet är ett högljutt område. En konversation i normal samtalston är okej, men om det blir liiiite högre, så går det inte. Alltså, varken lektioner eller föreläsningar är ett alternativ. Och sen behöver jag nog inte börja om alla lampor... Förra veckan, när det var snö, så hade jag också min konstiga huvudvärk/migrän och jag var tvungen att gå till skolan ändå. Och snön... det bara stack i huvudet. Fick liksom kolla ner i marken för att det inte skulle kännas som tusen spikar... Det vita i synfältet var i alla fall mindre då. Men, jag kanske skulle få i mig lite frukost. Har sovit. Undrar om hunden är lös i huset eller inte...?

Inga kommentarer: