torsdag, november 27, 2008

Så sjukt trött

... men en så sjukt bra dag! Ville verkligen inte åka ifrån vår fest i Rydsskolan, men det är ju en dag imorgon också, och jag behövde verkligen åka hem och sova. Speciellt med tanke på att jag sov så lite inatt och dåligt de senaste nätterna. I natt satt jag uppe med BUS-grejer till efter midnatt :S Men kvällen var mycket bra, fick guida Uppsala-gruppen istället för att köra väskor, vilket jag uppskattade. Dessvärre var det ju inte planerat, vilket resulterade i att jag redan då började få blåsor (fel sorts skor...) o_O Lyckades därför få dispens från nattpromenaden från Rydsskolan till Garnisonen via Universitetet. Tack och lov! Maten var såå god! Potatissallad med kyckling, tomater, soltorkade tomater gurka, rostade sojabönor, solrosfrön och linfrön. Mums :) Och underhållningen var på topp, tror nästan alla skolorna gycklade! Och så kom QQQ och gästgycklade, de fick massor av hängivna fans bland publiken! Trist att jag inte drog fram kameran tidigare, hade varit toppen att till exempel ha "Vi är BUSarna från Ume" inspelat! XD (Tänk er "Vi är pojkarna som busar", fast omskriven. Den var miljoner gånger bättre!) Aja, nu ska jag sova så jag orkar med de kommande två dagarna!

Inga kommentarer: