torsdag, november 20, 2008

Äntligen hemma

Haha, jag tror jag drömde om Avatar inatt! XD Undrar om jag kommer drömma om bingobrickor och pengar kommande natt. Har jobbat på två ställen idag, ni vill INTE veta när jag började (eller gick upp heller för den delen...). Men jag kan avslöja att jag sammanlagt jobbat ca 1,25 arbetsdagar idag, i två olika städer, så det är ju restid också... :S

Ja, bingohallen är ett riktigt trevligt ställe att jobba på! Trevligt folk, både arbetskamrater och kunder. Nu har jag ju bara varit där en dag, men jag älskar att ge någon ett leende och få ett tillbaka, det känns som om det ger så mycket! Ska tillbaka på lördag, så då blir det ob-tillägg också ^_^ Oh, oh, de hade tydligen gjort någon löneförhöjning på timlönen för ett tag sen, så timlönen jag skulle fått, som jag ändå var nöjd med, är nu höjd med... ca 5 procent! :D Nu hoppas jag bara att allt löser sig med timmar, hemfärd, osv.

Sen kom jag hem, hade Skype-möte med BUS-presidenten, och kontaktade några angående BUS för att få ihop ett lunchmöte imorrn. Och så fick jag veta att jag lyckats skrapa ihop massor av poäng på kontrollskrivningen! Några fler än jag trodde, så om jag inte minns fel så kommer jag inte bara få tillgodoräkna mig den första tentauppgiften, jag kommer också få ett extra pluspoäng! :D Så jag är ett steg närmare att klara tentan i Linjär Algebra. Vilket behövs, för jag varit sjuk så mycket och haft såna problem med pluggmotivationen...

Hm, ska nog lägga mig nu. Får se om jag går till Campushallen imorrn eller om jag går på stan. Campushallen – stan... (föreställ er mig sittandes i skräddarställning och håller upp händerna som om jag vägde något i dem, och de kan inte riktigt bestämma sig för vad de ska väga...) Borde gå till Campushallen, men jag borde också gå till stan, måste klacka om lite skor som jag ska använda nästa vecka! Plus att det är en massa ställen som har rabatter och reor nu den här helgen, och jag jobbar på lördag och pluggar på söndag, så jag har bara imorrn eftermiddag på mig om jag ska utnyttja något... ;p Well, jag behöver ju skor, så det är jag i alla fall tillåten att titta på :)

Inga kommentarer: