lördag, november 22, 2008

Trött men glad

Ännu en dag på jobbet :) Det går bra, min "supervisor" tyckte att jag funkar bra på golvet (öh, haha, alltså, med att sälja brickor, dela ut vinster, osv. ;p) så nästa steg är att börja lära mig använda mikrofonen! :D Ett steg närmare mot att bli bingovärdinna ^_^

Usch, skulle egentligen strukit och tvättat ikväll men jag orkar inte. Hoppas jag orkar senare, måste tvätta och stryka kläder till BUS-dagarna. Fast, nu fick jag mail från en av oss som undrade om vi skulle ha enhetlig klädsel á la overall eller svarta byxor med svart skjorta/blus till. :S Min overall är inte fixad, har inte sytt på varken revärer eller märken. Och jag har inga svarta byxor, skjorta eller blus. Shit. Hoppas inte presidenten säger att vi ska det... o_O

Åh, och lilla Michael ville jag skulle ringa vid tolv idag, men då jobbade ju jag. Jobbigt, hade verkligen velat prata med honom, saknar honom så!

Inga kommentarer: