söndag, november 09, 2008

Fars dag

Jag har varit sååå trött hela dagen. KAN bero på att jag kom hem typ sent inatt... Magnus och Evelinas fest var rolig och maten var så OTROLIGT god! De andra (svenskarna :p) tyckte maten var stark, men det tyckte inte jag att den var alls! XD Men jag var så trött! Hade ju haft prov på lördagsmorgonen OCH sovit för lite på natten till lördagen... usch usch. Och efter provet åkte vi till Tornby och shoppade lite, Philip fyller ju snart och Magnus och Evelina skulle ju ha presenter. Och så var jag på Skopunkten och tittade. Fan, vad besviken jag blev! Nä, nu är jag riktigt arg på skoindustrin!

Vad har hänt idag då? Fars dag var det ju, så vi åt på Viet-Thai här, en asiatisk restaurang. Gott! :) Och sedan köpte vi en tårta och åt hemma. Till kvällsmat ^_^ Men nu ska jag gå och göra mig redo för sängen. Måste läsa lite innan jag sover... Och imorrn ska jag på intervju nummer två! YAY!

Inga kommentarer: