måndag, november 03, 2008

Kallt!

Oj, var var jag igår? Inga inlägg alls! Det var inte som om jag plötsligt skaffade mig ett liv, haha, nä, jag var bara hemma. Och gjorde ingenting. Idag har jag varit i skolan igen, första gången på en vecka. Det gick väl bra antar jag, hade två föreläsningar och sedan åkte jag iväg på anställningsintervju. Det verkade som om det gick bra, hon gillade mig :) Ska ringa tillbaka på torsdag och höra om jag gått vidare, det är tydligen en intervju till, som vi i så fall kommer ha nästa vecka. Lite jobbigt att man som längst jobbar till halv tolv (på natten alltså), när jag bara har bussar som går så sent på fredagar och lördagar. Och lördagar har de inga pass till halv tolv. Så jag får antingen låna bil hemifrån eller... nåt. Eller så får jag väl flytta. Eller nåt. Det löser sig.

Och det är hemskt kallt. Fryser ihjäl tårna i detta kalla land i mina o-vinterskor.

Inga kommentarer: