söndag, november 23, 2008

Stressad

Natten till igår drömde jag att jag var gravid och Michael och jag pratade lite om vad det skulle bli och vad bebisen skulle heta. Vaknade och... ja, var glad och nöjd. (Ja, till jag insåg att det var en dröm och att Michael inte var här...)

Inatt drömde jag att bebisen och min yngste lillebror blev kidnappade. Två gånger. Först av Emilia de Poret (öh, varför...?) som krävde 100 000 spänn av mig. Till slut gick hon med på 10 000. Sen drömde jag att de blev kidnappade igen. Den här gången av någon liten blond brat som inte kan varit äldre än 10-12 år. Och att när jag hittade Philip så var han jätteskraj. Jag hittade inte bebisen... :( Jättejobbiga drömmar! Drömmar just för att jag vaknade hela tiden och var jättestressad, hade jätteont i huvudet och var jätteorolig.

Shit. Knäppt.

Inga kommentarer: