onsdag, november 12, 2008

En dag av längtan

Det går inte en dag utan att jag återupplever vissa saker från i somras när jag var och hälsade på Michael. Vissa saker oftare än andra ^_^ ;p Men vissa stunder tar det bra länge innan jag ens tar upp dem i mitt minne. Idag, till exempel, kom jag att tänka på något som hände som jag tror att jag inte tänkt på sen jag var där... Det är inte lätt i alla fall, att vara så långt borta från varandra. Längtar efter honom så mycket! Jag hoppas på att det förändras till nästa sommar, men det vet ni ju.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet precis vad du menar och sen går man runt här hemma och ser all andra som är glada och har varandra nära och det är ju inte utan att man blir avundsjuk. Men när jag läser om dig och Michael så får jag lite perspektiv på min tillvaro, lider med dig.

/kram Therese