torsdag, november 06, 2008

Det saknas strumpor

Sorterar tvätt. Det roar jag mig med så här mitt i natten. Parat ihop strumpor. Och hur jag kan tappa bort den ena strumpan i ett par när jag tvättar min tvätt själv, det förstår jag inte riktigt. Jag lovar, någon äter upp mina strumpor! Men de gillar tydligen inte de svarta så värst. För jag har 23 stycken. Alla H&M. Inte 23 par, utan 23 stycken, som väntar på att jag ska para ihop dem. En del är ju gamla och mera åt det gråa hållet, en del är ganska nya. Så jag kan ju inte bara slänga ihop dem hur jag vill, de måste ju vara ganska lika i alla fall. Oh well, nä, nu ska jag lägga mig så jag orkar gå upp imorrn och plugga matte! XD (Yeah, right, like that's gonna happen :p)

En sak som visserligen är bra med att Sarah och Janne inte kommer hem den här helgen är att då behöver jag inte panikstäda. Än ;p

Inga kommentarer: