torsdag, november 06, 2008

Snabb re-cap

Jag hade massor att skriva om idag, men jag har typ glömt allt nu. Jag har i alla fall gått vidare till intervju nummer 2 på Bingohallen! :D Yay me!!! Och så har jag fått veta att jag kommer få jobba lite på NovaEl, vi får se hur mycket det blir. Wei, i alla fall! :) Men jag måste samtidigt hinna plugga :S Vi får se hur det går med allt. Har ju kontrollskrivning på lördag, ska strax burra ner mig i sängen och plugga lite till det.

Och så blev jag så sur. Mitt Western Union-ombud här har precis bytt öppettider, vilket jag inte visste, så det var stängt när jag kom dit och jag kunde inte skicka pengar :( Måste göra det imorrn bitti, så jag kommer missa en lektion. Igen. Bajs. Idag har jag också köpt en FreeBra till festen på lördag, måste ju ta tillfället och visa upp den grymt snygga ryggen på klänningen! Sarah och Janne, kan inte fatta att ni missar Evelinas och Magnus 65-årsfest! (De blir 65 år tillsammans alltså...)

Inga kommentarer: