söndag, november 30, 2008

Ingen jul i mitt rum

Igår kväll var min mamma här och skulle sätta upp en adventsstake. Det är liiiiite stökigt och hon började sparka på saker som låg i vägen och det lät och krasade och hade sig... Sen skulle hon sätta in kontakten i väggen, men kunde inte hitta något och jag bara märkte hur hon blev mer och mer irriterad. Då sa jag att jag kunde fixa det och ställa in timern, för jag vill inte att den lyser när jag sover, då kan jag inte somna eller så vaknar jag under natten för att det lyser. Så har jag gjort tidigare år, att jag stängt av den när jag ska lägga mig. Då tog hon ljusen och gick.

Så nu får vi se om det blir nån jul i mitt rum. Honestly, så har jag ingen aning om hur jag ska få plats med allt sånt, har knappt plats för mina egna saker o_O

Inga kommentarer: