måndag, januari 28, 2008

Ingen framgång

Jag har fortfarande inte hört av honom. Jag blir så hemskt trött. Utav respekt så ringer jag inte heller till jobbet (för nya läsare: han kan få sparken om det uppdagas att han är involverad med en hotellgäst), men det underlättar ju om han har mobiltelefonen på... Har fortfarande inte köpt biljett dit, för det känns väldigt osäkert på vad det är han vill just nu. Jag ska skriva ett brev ikväll och skicka det imorrn, och dessutom ett kort för V-day. Det blir 2 separata brev, så borde i alla fall nåt komma fram! Filippinsk postgång alltså... :( Jag pendlar mellan att vilja fortsätta och att avsluta det hela - men det senare alternativet är nog mest ett resultat av påtryckningar från omgivningen. För det är inte vad jag vill göra, jag vill verkligen satsa på det här! Om vi bara kan reda ut varför det har blivit så här, så hoppas jag att det löser sig. Jag ska också föreslå att han kommer till Sverige ett längre tag så att vi kan jobba på våran relation...

Nu ska vi se om jag kan få träna lite på cykeln, det var lite jobbigt förut med flera olika högljudda ljudkällor (som dessutom försökte överrösta varandra) i samma rum, samtidigt som man själv försökte läsa cellbiologi :S Det var hemskt svårt. Kanske får återgå till att läsa tidningar istället. Har jag förresten sagt att jag stött på en bra tidning? Fitness Magazine, gillar den :)

Inga kommentarer: