tisdag, januari 22, 2008

Träning

Jag ska banne mig sätta igång med träningen nu, så jag kan gå ner till mitt mål till sommaren! Jag har ju lyckats gå ner nästan 17 kg utan träning what so ever, men jag har märkt i ett par månader nu att jag inte kommer nån vart längre. Så jag har suttit på träningscykeln idag samt gjort situps. Mina ben är så sega, klarade knappt att varken kliva av cykeln eller ta mig uppför trappan till mitt rum! Imorrn tänkte jag gå och kolla på hantlar (såna som är i ett stycke, vi har påbyggnadshantlar, men jag gillar dem inte, så otympliga och så låter de... för mig är det som naglar mot svarta tavlan för er - för jag störs inte av det ljudet, men klirret som de gör ifrån... *ryser*) och en pilates/fitnessboll! Och dessutom så fanns det övningar man kunde göra med de verktygen i Fitness-tidningen jag köpte idag :) Kanske köper en till imorrn, det var riktigt roligt att läsa medan jag cyklade ^_^ Så förmodligen kanske det blir hemmaträning mer än att signa upp mig nånstans, i alla fall den här terminen - så länge jag ser resultat i alla fall! Nästa cyklingpass blir det Cosmopolitan som jag köpte idag :p Aja, nu tänkte jag vara duktig och faktiskt lägga en ansiktsmask! Har flera förpackningar som bara legat och skräpat i ett hörn, har inte blivit av att använda dem än. Up, up and away! :D

Inga kommentarer: