torsdag, januari 17, 2008

Vilken miss!

Jag började cellbiologin idag, det var ett stort skämt. Första föreläsningen var så flummig så det var inte sant! Och inget kompendium finns att köpa heller, nej, vi ska använda vår egen tid till att sitta och klicka oss till dokumenten och skriva ut allt själva! Så värdelöst!!! Usch vad arg jag är. Och sen labbstunden, det hade man kunnat dra igenom mycket snabbare, i början på en riktig labb. För jag tvivlar på att det tar 4 timmar att sitta och studera celler... Och på eftermiddagsföreläsningen hamnade jag och E i fel sal. Vi hade varit där på förmiddagen, men när vi satt oss ner såg jag att det stod nåt i stil med "projektledning" på tavlan från en projektor, och föreläsarens namn - som jag inte alls kände igen. Det var bara att rota upp kalendern och kolla vad som hade hänt. Och vi var till och med i fel byggnad! XD Så det var bara att ta sina saker och gå. Imorgon kanske jag ska gå ut, vi ska fira S som fyller på lördag. Undrar vad jag ska ha på mig...? Jag brukar inte gå ut - vad passar att ha på sig??? :S

Inga kommentarer: