torsdag, januari 03, 2008

En sen återkomst

Insåg för länge sedan att det var ett bra tag sen jag skrev här. Jag har... haft en svacka. Inte bara i mitt liv, utan även i mitt kreativa skrivande. Jag utvecklar det mera sen. Och jag väntar också med att sammanfatta den tid som jag varit "borta". Jag kan väl mest säga att jag just nu är så trött på allt att jag letar jobb. Utlandsjobb. Det jobbiga är att om jag får ett jobb vet jag inte om jag kan träffa Michael i sommar... Det får väl lösa sig. Jag har inte ens köpt biljett än. Måste göra det snart, innan det blir för sent.

Vad händer annars? Jag har varit sur på pojkvännen i några veckor nu, men så fort vi pratar på telefon, och jag hör hans röst, så glömmer jag att jag var sur och anledningen till det. Det är fortfarande osäkert om far min följer med på resan. Han har av någon anledning fått för sig att jag inte vill att han följer med... I wonder why... :p Kan ta mer om det dilemmat lite senare. Nu är jag så hemskt trött. Försöker plugga till mina tentor nästa vecka. Behöver inte gå på den ena, har egentligen klarat av kursen redan, men så länge man kan göra bättre ifrån sig... :) Och den andra var den första tentan jag var sjuk inför/på. Har läst massor i boken idag. Har inte orkat innan, elaka mig. Borde ha börjat tidigare, mest för att jag kunnat! Har ju haft lov. Eller "lov". Har inte varit något roligt lov, heller. Men mer om det imorgon. Nu ska jag rensa undan grejer från sängen och sova! :D

Inga kommentarer: