fredag, januari 11, 2008

Seducing Mr Perfect

Är bara tvungen att tipsa om en sydkoreansk film, en romantisk komedi vid namn Seducing Mr Perfect. Lite Hollywood-feeling över den, men det är förvånansvärt att den ena huvudrollen talar enbart på engelska och den andra på koreanska och det går igenom utan problem! (Då huvudrollen som enbart talar engelska förstår koreanska) Han som innehar den manliga huvudrollen heter Daniel Henney, är av brittiskt och koreanskt ursprung, och jag slogs givetvis av hur snygg han var! :p När jag grävde vidare såg jag också att han är modell, så... *yumm* säger jag bara ^_^ Speciellt de scener där han tränar och bli alldeles svettig ;p Han spelar tydligen basket också, enligt Wikipedia. Anyway, jag kan ju inte tala om en film utan att bifoga bilder på Mr YumYum! :D Och givetvis en trailer också!

Det kanske bara är jag som är för asiater, men erkänn att du också vill ha en bit av den här kakan! Han är född 79, precis i rätt ålder för mig också! XD


(här var det en video som inte längre är tillgänglig :( )

Visste inte att de sjöng i theme songen, blev förvånad. Men han var ju hemskt söt när han sjöng också ^_^ Om du söker på titeln på YouTube finns hela filmen där, med engelsk textning! :O Det är bara att titta! :D

Inga kommentarer: