söndag, januari 13, 2008

När inget går som man tänkt sig

Jag har inte pratat med honom alls idag. Skrev ju tidigare att vi inte pratade imorse, och vi pratade inte i eftermiddags heller. Kan tänka mig att han var trött efter att ha jobbat och gick och la sig eller somnade (det var ju trots allt klockan 23 där, och han har varit uppe sen innan klockan 6). Men det är svårt att veta när han inte hör av sig. Jag trodde jag nådde fram till honom igår, men tydligen inte... Jag ställde in en filmkväll med ett par vänner för att jag trodde jag skulle få prata med honom, för jag tänkte att vi behövde prata, vi behöver bygga upp... ja, mest mitt förtroende för honom. Usch, vad sur jag är på honom. Jag trodde att det höll på att bli bättre, men ack så fel man kan ha!

Och sen måste jag bara få klaga lite på grönsaksfronten också. Precis som jag skrev så kom hon hem med tomat, paprika och gurka. Och så köpte hon kinakål också, såg det ut som, ojojoj... Jag fixade grönsaker till kvällsmaten. Min ena bror tar lite gurka. Mina föräldrar, som annars är de som tjatar om att vi aldrig äter grönsaker när det finns framme, de tar ingenting. *rolls her eyes* Dubbelmoral nån??? Hm???

Jag har grejer jag borde göra ikväll, innan midnatt. Frågan är om jag orkar ta itu med något just nu. Jag vill bara slå ner nån eller ha sönder nåt...

Inga kommentarer: