fredag, januari 11, 2008

7 sanningar om mig

Blev utmanad av Hewrunge att skriva 7 sanningar om mig, så vi får väl se hur det går! Att hålla sig kort funkar inte för mig, som ni ser nedan ^_^

  1. Mitt Facebook-konto blev disablat idag Jag var tydligen för aktiv på (fluff)Friends, en Application. Vi får se om jag får tillbaka det :p
  2. Jag är faktiskt född i Skåne! Mitt pass säger St Råby, men jag har ingen aning om var det är.
  3. Jag har rökt. Inte som i "jag är beroende", utan mest på fester och sen försökt hjälpa kompisar göra slut på sina paket när de bestämt sig för att sluta. Men sen gjorde de inte det i alla fall. XD Det mest häpnadsväckande är att de som känner mig blir lika chockade varje gång de hör/ser det. De tror inte det om oskyldiga lilla mig... Jag skriver "har rökt", för nu är det ett tag sen.
  4. Jag är en hemsk brevvän. Jag skriver tillbaka så sällan, jag skulle inte vilja ha mig själv som brevvän!
  5. Jag går i giftastankar med min filippinske pojkvän som jag knappt umgåtts med, men som har friat fler gånger än jag orkat räkna till, typ. Nämnde jag att han har två döttrar också? Och är tio år äldre än mig? Och trodde att jag var 17 när vi träffades?
  6. Jag blev "fjortis" på äldre dar - blev typ kär i färgen rosa när jag var 16-17 nånstans. Innan dess hatade jag färgen!
  7. Om Gackt friade till mig skulle jag dumpa Michael och springa till altaret!

Hjälp, det här var svårt. Det kändes som om jag var tvungen att skriva 7 hemligheter, men jag har inte så många :p det fick bli mer åt "statements"-hållet.

Inga kommentarer: