onsdag, januari 16, 2008

Jobbjakten

Ringde runt till lite butiker idag och hörde om de hade jobb. Jag vill ju ha ett extrajobb - där jag faktiskt får jobba! Bortsett från igår så har jag inte jobbat sen oktober, och det suger. Så jag ska lämna in några ansökningar till några butiker och några via internet, så får vi se om jag får nåt :) Höll på med en internetansökan tidigare idag, men det blev fel och nu vet jag inte riktigt hur det ser ut, för det står att jag sökt jobbet fastän jag tagit bort det, så... hm... jag ska kika på det senare i veckan, se vad det står för nåt. Men nu ska jag skriva en ansökan och sen läsa lite matte och biokemi - allt innan jag går och lägger mig, helst senast typ tio eftersom jag sov så lite inatt... En pendlares liv är sååå jobbigt, det där med att gå upp fem alltså! Och jag vet fortfarande inte om jag har ett eller två labbtillfällen imorrn, så jag slutar antingen tre eller fem... suck.

Inga kommentarer: