tisdag, januari 15, 2008

Skolstart

Jag börjar skolan imorrn igen, jag orkar inte. Jag förstår inte hur jag ska börja orka gå upp klockan 5 igen, när jag lägger mig jättesent och även om jag lyckas gå upp relativt tidigt, så somnar jag på eftermiddagen. Däremot är det skönt att sluta tidigt imorrn, redan 10 tror jag. Så då tänkte jag åka hem och börja ringa runt efter extrajobb. Det har inte riktigt blivit av än... Jag måste försöka dryga ut reskassan med mer än CSN-pengar... (Jag fick vicka hela 30 minuter idag! :O - eller inte...) Och så måste jag försöka prata med Michael om vilken dag jag ska komma. Har sagt efter min brors student, men tänkte lite mer ett exakt datum.

Har ni sett Tell Me You Love Me? Har börjat på Canal + förra veckan, det verkar bra :) Annorlunda från alla andra drama och komediserier som går sent, men som börjar utvecklas till "day time tv" = såpoperor som går på dagtid.

Oh, by the way - jag mailade Metrobloggen i helgen, och de har åtgärdat problemet med att texten var jättekonstig och jättestor! Yay me! *klappar febrilt med händerna*

Inga kommentarer: