lördag, mars 28, 2009

Chockerande nyhet

Fick igår veta att en av mina barndomsvänner som jag känt sen jag var liten har gått och gift sig! Hon hade bara "råkat glömma bort" att hon också var förlovad...! :p Så, nu har två av mina barndomsvänner födda samma år som jag gått och gift sig (som jag vet om, eller ja, de är väl egentligen de enda gifta jag känner!) och ytterligare en ska gifta sig i sommar! Det här känns udda. Jag trodde jag var konstig som planerar bröllop i så unga år i vår tid, men tydligen inte! Så nu kommer jag definitivt inte vara ensam i min bekantskapskrets som kommer vara gift ung :) Trodde ett tag att jag skulle bli först, men så blev det inte! ^_^

Idag ska jag ut och resa, min bror fyller år så vi ska hälsa på. God mat. Men jobbig släkt. Som vanligt alltså. Kunde vi inte bara åkt upp närmaste familjen?

Inga kommentarer: