tisdag, mars 10, 2009

Lilla duktiga jag

Har räknat matte. Det gick lite sådär. Fick antingen nästan rätt svar eller fel svar o_O Robert får räkna på dem imorrn så får han säga vad jag gjort fel :p Känns inte så med tanke på att tentan är på fredag!

Fick ett mail om att vi får gå på en ledarskapsutbildning, men det är begränsat antal platser. Jag skickade ett mail om att jag var intresserad och slängde in några frågor också. Hoppas mailet ändå räknas som en anmälan... eller? Får hålla utkik.

Nu ska jag sova. Måste plugga imorrn också. Och enligt statistiken så lär man sig bättre om man är utvilad! (märks det att jag läser matematisk statistik? :p) Det är jag sällan i skolan... sitter oftast och somnar på föreläsningarna... Så nu ska jag sova så jag orkar plugga imorrn! (snart idag)

Inga kommentarer: