torsdag, mars 19, 2009

Shopping – utan att handla

Jag och Jenny var på stan i ett par timmar. Jag handlade nada. Men jag funderar på att köpa ett par nya vårskor på Din Sko, ska se om jag kan hitta bilder på deras hemsida. Annars så provade jag rätt mycket, men det var inte direkt något som jag fastnade för... som också såg bra ut på mig, alltså! Istället så gick jag in på Cubus, och insåg att jag vill nog ha fler Friday Skinny jeans, har börjat gilla mina jeansblå otroligt mycket! Tyvärr hade de inte så mycket i min storlek kvar, inte heller på IKANO lät det som. Var mest intresserad av de röda, så SMSade Sarah, och de hade dem kvar i Eskilstuna! :D Tydligen de svarta också! Ska prova mina grå, de är egentligen en storlek mindre än de jag har, men de jag har är lite stora. Men har för mig att den grå var lite för tajt... Ser fram emot att få mina jeans på lördag nästa vecka! Nu ska jag avbeställa en massa på H&M, provade en del av det jag var intresserad av i butik idag, men... nej. Usch.

Inga kommentarer: