onsdag, mars 18, 2009

Oops

Strax efter jag skrivit nedanstående inlägg dyker Jesper och Dennis upp. Vi berättar om vårat dilemma och han påpekar att han har sin fysikbok i labbskåpet och att vi kan få låna den om vi vill! Det gör vi. Så efter att ha suttit ytterligare en stund vid datorerna går vi och äter lunch, sen går jag på min intervju med Valberedning för Styret, och sen... göra vi absolut INGENTING.

Jesper och Dennis hade kommit till klassrummet där vi satt och vi gjorde först lite korsord, och sen Hänga Gubbe på tavlan. Vi hade kul i alla fall! Men det grämer mig att vi inte gjorde någon fysik. Speciellt eftersom jag tjatade så mycket på Robert. Men det är hans fel. Han ville verkligen inte. :p Och det är inget kul att vara seriös själv när alla andra omkring bara lattjar runt!

Inga kommentarer: