söndag, mars 08, 2009

Helt slut

Sov inte så mycket inatt. Och så har jag jobbat. Och det var kaos på jobbet. Först så hade den som låste framdörren lagt nyckeln i sitt skåp, så det tog ett tag innan vi listade ut vem det var och hämtade nyckeln. Till dess fick kunderna komma in bakvägen. Och sen ringer dessutom en kollega och sjukanmäler sig – och vi har ingen mer som kan rycka in, jag var ju "i-värsta-fall" eftersom jag egentligen skulle pluggat. Frågan är om jag orkar plugga ikväll, SÅ trött. Mailbombade Robert igår om vad jag gjort igår och vi hade bestämt att han skulle maila mig om vad han gjort idag så jag kunde göra/titta på det ikväll. Men han har inte mailat eller ens svarat, eller skickat nån labbrapport till mig... Har vi missförstått varann??? Får väl ringa. Sen. Inte nu.

Inga kommentarer: