fredag, mars 20, 2009

How to kill 100 minutes

Jag hade, efter att ha värmt mat och ätit denna samt fyllt i en enkät och sedan vandrat till datasalen jag nu sitter i, 100 minuter tillgodo till mitt möte börjar. Tänkte döda dessa genom att sitta vid skolans dator och bara fördriva tiden med diverse roligheter :)

Tänkte faktiskt dra till mötet lite tidigt, kanske kan hon jag ska ha mötet med börja lite innan två? Sitta och döda tid är faktiskt inte så roligt som det låter...

Efter mötet tänkte jag dra till stan. Titta lite på jeans på Cubus (de röda ska Sarah köpa till mig idag i Eskilstuna) och skor på Din Sko. Avvaktar nog lite med skoinköp, måste verkligen gå igenom vad jag har för användbara skor i vår först! Men ska prova lite och se vilka jag vill ha, de finns ju på nätet också utifall de skulle ta slut i butik! Sen ska jag hem. Prata lite på Skype och i telefon (Evelina kommer hem från sin semesterresa till Brasilien idag! :D) och sen sova. För imorrn jobbar jag ju. Likaså söndag o_O Hektisk helg... Tiden kommer gå som bara den då!

Inga kommentarer: