måndag, mars 02, 2009

Inte min dag idag

Förutom att jag försov mig, så lyckades jag också hitta mig en tidstjuv, och insåg alldeles för sent att jag skulle med bussen. Så det blev helt enkelt ingen skola för mig. Men jag var ändå tvungen att åka in och lämna parkeringskortet till jobbet, så jag åkte med min far in. På jobbet hittade jag ännu en ask med godis, så Janne har mer att se fram emot när pappa kommer upp med dem imorrn! :)

Medan jag väntade på att pappa skulle bli klar med det han skulle göra, gick jag runt lite i butiker och kikade på kläder och luktade sönder min näsa på parfym inne på Kicks. Fastnade inne på Gina Tricot länge, men jag vågade inte prova något, risken finns att mitt MasterCard åker fram, och det har jag inte råd med :(

ÄLSKAR Gina Tricot på våren och sommaren! Det är då färgerna jag passar bäst i kommer ut i butikerna! Pasteller och annat fint :) Men, så var det ju det här med pengar också... Oh well, jag får väl skaffa mig ETT TILL extrajobb...! o_O

Inga kommentarer: