söndag, mars 22, 2009

Utvilad och pigg

...och med massor av tid tillgodo när jag klev upp för ett par timmar sen. Riktigt skönt att vakna utvilad, det måste jag satsa på fler gånger ;p Efter jobbet var jag riktigt trött och var flummig redan innan mitt enda glas rödvin! De serverade paj och det var riktigt gott! Tacopajen måste vi få receptet på – det var tydligen både creme fraiche OCH majonnäs i. Rena bantningsmaten allså! XD

Sen åkte vi hem. Jag gick direkt och la mig, jag var dötrött. Caesar kom och joinade mig, så vi myste en stund i sängen, fluffboll och jag :) Men nu är det dags för mig att göra mig iordning för jobbet igen! Det var ju vårväder igår, fick endast ett par minuter sol, men vårfin/vårklädd var jag :) Idag ska det regna och snöa, det ser jag inte fram emot alls! :(

Inga kommentarer: