söndag, mars 08, 2009

Ska jag?

Har en himla massa saker som jag aldrig använder. Mycket av det är så gott som nytt. Har till exempel lite handväskor, kläder och böcker som jag skulle kunna sälja. Lite inspirerad av Ebba von Sydow, måste jag säga, hon har ju sålt ett tag på Tradera. Har ju funderat på det också. Men hon säljer ju av lite mer... ja, "fina" märken, typ Filippa K, Chloé, osv. Jag har ju inget sånt i min garderob, kommer nog aldrig ha det heller!

Evelina och jag skulle ju ha rensat ut lite saker att sälja i januari, men det blev ju inställt. Vi/Jag får ta tag i det igen snart. Måste ha mer pengar i mitt sparkonto till hitflytten av Michael/bröllopet. (Det är bra att börja spara i tid!)

Vad skulle du kunna tänka dig att köpa på Tradera? Skulle du kunna tänka dig att köpa lite "vardagligare" märken?

Inga kommentarer: