torsdag, juni 26, 2008

Uppdatering fran Filippinerna

Har nu varit i Filippinerna i ca 1,5 vecka, och det ar helt underbart :) Haha, alla fragar nar vi ska gifta oss osv, sa det har gar val vagen, eller vad sager ni? ;p Vi ska tillbaka till Borbon lordag och kommer hem pa sondag, far ett tidigt firande av hans 31a fodelsedag pa mandag. Formodligen kommer hans dottrar och blivande svarmor med oss tillbaka till Cebu for att stanna en dag eller tva, och har hakar jag mig fram pa enstaka ord pa Visaya :S Aja, allt gar jattebra, och framtiden ser ljus ut! :D Sarah, ar jag for detaljrik om ja sager att det blir battre for varje gang??? :p XD

Jag ska ringa dig sa snart ja kommer hem Genti, jattekul att hora fran dig - antligen, jag har varit sa orolig!!!

Puss och kram pa er alla!!! Saknar er!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, den var bra:) men det är väl klart att det blir bättre! man lär sig hela tiden haha!