lördag, juni 14, 2008

Aningen panikslagen

Det var galet igår. Men det var så kul! :D Och det var, som sagt, inte ens min student! Det galnaste var nog ändå när jag var tvungen att hänga med min farbror och hans flickvän och köra bilar, för han hade druckit starköl, och de var tvungna att köra en massa olika bilar i omgångar. Jag var där och jag är förvirrad, liksom. (...och det är annorlunda – hur då? :p)

Har packat lite mer nu på morgonen, men har massor kvar. Nu ska jag gå igenom mina låtar på iTunes och på min iPod och ta bort sånt som jag inte gillar eller lyssnar på, och lägga in sånt som jag faktiskt lyssnar på och gillar :) Och göra lite spellistor. Anna och Samuel kommer idag, så ni får ursäkta om jag håller på och springer runt (Anna och Sam alltså), men jag förvarnade er om att ni kommer få se på när jag packar! ^_^ De borde komma om ca 4 timmar tror jag.

Den största frågan just nu är om det går att ha på sig högklackat när jag ska träffa Michaels föräldrar... Eller om det är smidigast med flipflops. Men de matchar ju inte klänningen jag funderar att ha på mig! *i-landsproblem* Hm... jag tror ärligt talat att de inte bryr sig. Men jag gör...!

Inga kommentarer: